استخر تجهیز

استخر تجهیز یک تلاش در راستای شفافیت به لذت بیشتر از آب غیر از آشامیدن است.

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

مقررات نظافت استخر

تمیز کردن استخر یا آبگرم اگر ضروری است انتظار داشته باشید آب سالم و متعادل حفظ شود کیفیت ، نگه داشتن سیستم ها و تجهیزات هموار ، و از انواع ساختاری جدی جلوگیری کنید و مشکلات بهداشتی در جاده در شرایط استفاده عادی ، تمیز کردن a استخر و یا استخر آبگرم به طور منظم ، گاه روزانه ، روزمره این برنامه ممکن است افزایش یابد برای موارد سنگین ، مانند بعد از استخر مهمانی یا طوفان ، و اغلب در طول زمان سبک می شود کولر خارج از فصل یا زمان استفاده از نور.

صرف نظر از این ، شما باید در مورد برخی اقدامات برنامه ریزی کنید تمیز کردن و نگهداری هر وقت کسی از استخر یا آبگرم استفاده می کند. استخرها و استخرها اساساً به همین نیاز دارند رژیم تمیز کردن و نگهداری ، اما با برخی از تفاوت های مهم ، به طور خاص چگونه اغلب آنها برای تمیز کردن و جزئی تخلیه می شوند تغییرات ابزارها و تجهیزات مورد نیاز با توجه به تفاوت آنها در اندازه و سطوح.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

ابزارهای تمیز کردن استخر

برس جلبک

 برای پایان های سیمانی ، از جمله مصالح گچ و سنگریزه و کاشی و سرامیک ، برس فولادی ضد زنگ از یک برس جلبک (یا برس)

سر ، برای اتصال به یک قطب تلسکوپی) فراهم کنید اصطکاک کافی برای پاک کردن لکه های سطح لکه دار است ناشی از رشد جلبک ها.

خلا وکیوم

خلاء وکیوم های مخصوص استخرها و اسپا ها به هم وصل می شوند به محل های ورودی یا چرخش در استخر ، کفگیر ، یا یک مولد مستقل برای مکش و گرد و غبار و زباله هایی را که سقوط کرده و مستقر شوند جمع کنید زیر سطح آب سایر مدل ها از آب استفاده می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

ویژگی های یک آب خوب برای استخر

ویژگی های آب به سرعت محبوب می شوند ارتقاء در طراحی استخر و آبگرم. در حال اجرا gamut است از آبشارهای رسمی و غیررسمی و چشمه ها ، پاشش و ماسه ، ریزگردها و نهرها و موارد دیگر ویژگی های آب "uascapes" ، امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد استخرها و اسپا های واقعاً منحصر به فرد و شخصی ایجاد کنید.

 نکته اصلی این ویژگی ها برنامه ریزی برای آنها در مرحله طراحی استخر یا آبگرم شما. آنها همچنین می توانند باشند در یک پروژه مرمت ، هرچند در هزینه بسیار بیشتر در مورد جدید داخلی استخر یا آبگرم ، لوله ها ، سیم ها و سایر اجزای سازنده برای عملکرد و کنترل ویژگی آب وجود دارد "در هنگام ساخت و ساز" سفت و سخت شده و سپس به پمپ ، فیلتر و سایر تجهیزات متصل شده و وصل شده است با نزدیک شدن به پروژه اضافه کردن اینها ویژگی های موجود در استخر یا آبگرم موجود ، به ویژه اگر هدف این است که تجهیزات مجموعه را به اشتراک بگذارید ، ممکن است دوباره مورد نیاز باشد و مقاوم سازی قابل توجهی از استخر یا پوسته اسپا و / یا بوش ، عرشه استخر ، مقابله ، و / یا موارد دیگر اجزای سازنده ، لازم به ذکر نیست که یک به روزرسانی لازم به تجهیزات.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

در ساخت عرشه چوبی استخر باید به چه نکاتی توجه کرد؟

عرشه استخر

استخر یا استخر آبگرم به سرعت از یک استاندارد تکامل یافته است سازه های چوبی و شکاف های سطح مستقیم به سازندهای سنگی پیچیده و چشمگیر، integrra] سازه های کوهنوردی ، اسلایدها و گودال های آتش نشانی. انها همچنین به طور فزاینده مناطق سالن پوشیده را با آنها درگیر کنید تلویزیون و شومینه ، کاملا در فضای باز آشپزخانه ها ، میله های مرطوب ، و ناهار خوری ها و خدمات کامل خانه های استخر و مخازن نگهداری تجهیزات.

استخر یا استخر آبگرم (یا فقط "عرشه") بیشتر به آن اشاره دارد به طراحی و عملکرد آن از هر ساختمان خاص مواد در حالی که یک "عرشه" در ساخت و ساز دیگر زمینه ممکن است به طور دقیق تر یک قاب چوب را تعریف کند و ساختار بیرون زده از خانه ، a استخر یا عرشه آبگرم هر سطح مسطح و مناسب است نزدیک و لبه های استخر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

تکنیک لبه های بی نهایت در ساخت استخر چیست؟

یکی از محبوب ترین، طراحی نسبتا جدید استخر تکنیک های لبه بی نهایت است. همیشه دراماتیک ، و اغلب در برابر یک منظره دیدنی ، لبه بی نهایت تنظیم می شود نیاز به کمی فکر و برنامه ریزی برای ترکیب دارد برای طراحی و بهره برداری استخر. اما "وای" عامل یک استخر لبه ناپدید شده قابل درک نیست.

در اصل ، بی نهایت یا ناپدید شدن استخرهای لبه و چشمه های آبگرم دارای حوضچه ای است که در پشت آن مخفی شده است لبه غیرقابل کنترل؛ استخر یا آبگرم "آب گرفتگی" شده است با ریزش آب در حوضه ، لبه را بشکنید و به سیستم چرخش منتقل می شود. از عرشه استخر ، با این حال ، لبه آب کنجکاوی به نظر می رسد به افق ناپدید می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

لحظاتی خوش با داشتن استخر و جکوزی

داشتن استخر یا آبگرم بخشی است که در وجود همه کس وجود دارد. رویای مالکیت خانه. چه کسی تصور نکرده است در حال استراحت در کنار استخر ، آب گرم روی آب گرم است روز تابستان، یا یک آرامش آرام را در فضای حباب خیس خیس کنید وان؟ هنگامی که ما به هدف مالکیت خانه خودمان ، رسیدیم تفکر منطقی بعدی بهبود آن است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

محاسبات آب گرم استخر و جکوزی

محاسبات آب گرم استخر و جکوزی

بیایید با یک مرور کلی در مورد آب معمولی ظرف و آب شروع کنیم وان یا آبگرم گرم به تنهایی لوله کشی شده و به روشی مشابه سرویس دهی می شود. برای درک استخر یا آبگرم باید مسیر آب را دنبال کنیم. اینگونه است که چگونه این فصل (و کل کتاب) در این مقاله بیان شده است الگوی منطقی که آب از طریق لوله کشی به استخر سفر می کند پمپ / موتور ، فیلتر ، بخاری و برگشت به استخر. آب از طریق زهکشی اصلی و یا یک سطح وارد لوله کشی می شود کفگیر (اجزای یک استخر یا آبگرم). این کار را می کند به لطف مکش ایجاد شده توسط پمپ و موتور. پس از عبور از پمپ ، آب توسط یک فیلتر پاک می شود ، توسط بخاری گرم می شود ، و از طریق محل های بازگشت به استخر یا آبگرم بازگشت. چه مقدار آب آن را نگه می دارد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

10 قانون مهم در ساخت استخر که برای ایمنی باید به آنها توجه کرد

برای جلوگیری از صدمات کم عمق غواصی آب ، یک روش هماهنگ مورد نیاز است. تحصیلات لازم است برای توسعه شیرجه های ماهر ، کم خطر و تقویت آگاهی از پتانسیل آسیب به ویژه ، تلقین کردن عادت به قفل کردن دستها به یکدیگر قبل از هر شیرجه حیاتی است ، زیرا بسیاری از غواصان تفریحی به دست ها اجازه می دهند عقب بکشند. بخش قبل از حداکثر عمق ، قرار گرفتن در معرض سر و گردن در اثر ضربه با صعود به بالا (Blitvich، McElroy، & Blanksby، 2000).  مهندسی و اجرای همچنین نقش مهمی در ارائه توصیه های مبتنی بر علمی دارد شواهد و مدارک. توصیه های زیر ناشی از این مطالعه ، و از مجموعه مطالعات پیشگیری از آسیب غواصی که قبلاً ذکر شده است منتشر شده توسط نویسندگان بین سالهای 1999 و 2004.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

مهمترین فاکتورهای ایمنی استخر کدام است؟

شکل هر دو منطقه عمیق و کل استخر می تواند بر ایمنی غواصی تأثیر بگذارد.

با یک منطقه عمیق گسترده ، در حالی که شکل 3 نحوه استخر نامنظم را نشان می دهد

شکل می تواند مساحت موجود برای غواصی ایمن را کاهش دهد.

هیچ تولید کننده استخر شامل شاخص های عمق نیست و غیاب آنها در نظر گرفته می شود

یک عامل موثر در آسیب غواصی شاخص های عمق ، به علاوه نمادها و متون هشدار دهنده ، در استخرهای عمومی لازم است

آب کم عمق (RLSSA ، 2001). ورود آنها در استخرهای خانگی بهبود می یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان

ابعاد استخر معمولی چند باید باشد؟

استخرهای فایبرگلاس. استخر از سه شرکت بزرگ استخر فایبرگلاس WA طول از 5-10.65 متر طول. بیشترین طول 8 متر و عمق آن بود دامنه ها از 0.9 متر تا 1.8-2.0 متر بود. تمام استخرهای فایبرگلاس از شیب ثابت برخوردار هستند از کم عمق تا انتهای عمیق یکی از تولید کنندگان روند اخیر را مشاهده کرده است به دلیل استخرهای کوچکتر و افزایش ، نسبت به استخرهای کوتاهتر نسبت های خانه به نقشه انتخاب استخر فایبرگلاس به محدوده ای که توسط آن محدود شده است محدود می شود تولید کننده ، بر اساس قالب استخر شرکت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کریم نامداریان