برای جلوگیری از صدمات کم عمق غواصی آب ، یک روش هماهنگ مورد نیاز است. تحصیلات لازم است برای توسعه شیرجه های ماهر ، کم خطر و تقویت آگاهی از پتانسیل آسیب به ویژه ، تلقین کردن عادت به قفل کردن دستها به یکدیگر قبل از هر شیرجه حیاتی است ، زیرا بسیاری از غواصان تفریحی به دست ها اجازه می دهند عقب بکشند. بخش قبل از حداکثر عمق ، قرار گرفتن در معرض سر و گردن در اثر ضربه با صعود به بالا (Blitvich، McElroy، & Blanksby، 2000).  مهندسی و اجرای همچنین نقش مهمی در ارائه توصیه های مبتنی بر علمی دارد شواهد و مدارک. توصیه های زیر ناشی از این مطالعه ، و از مجموعه مطالعات پیشگیری از آسیب غواصی که قبلاً ذکر شده است منتشر شده توسط نویسندگان بین سالهای 1999 و 2004.

استانداردهای استرالیا برای برخی از جنبه های ساخت استخر شنا وجود دارد ، شمشیربازی و قفل دروازه. شاید مقررات ساختمانی نیز باید باشد برای ایمنی غواصی تأسیس شده و در سیستم مجوز از ایالت / محلی گنجانده شده است.

ارگان های دولتی برای ساخت استخر منازل. فقط برنامه استخر مطابق با آیین نامه تصویب می شود. مقررات دولتی ارجح است ، اما یک گزینه سقوط می تواند خود تنظیم صنعت از طریق یک نهاد مناسب باشد مانند SPASA. برای عضویت در SPASA ، تولید کنندگان استخر نیاز دارند نشان می دهد که تمام استخرهایی که ساخته می شوند طبق مقررات پیروی می کنند. توصیه های خاص توصیه های مربوط به ادغام در قوانین استخر شامل موارد زیر است ذیل:

1. شاخص های عمق. عمق آب باید به طور واضح مشخص شود تا استخر جدید کاربران می توانند قبل از ورود ، عمق آب را تعیین کنند. شاخص های عمق نیز به همین ترتیب عمل می کنند یادآوری به کاربران نادر از محل برگزاری.

2. علائم "بدون غواصی". این محتاط است که تمام استخرهای خانگی دارای "نه علائم و نمادهای شیرجه ، همراه با دلیل ("آب کم عمق")

متن ، مطابق با انجمن استاندارد استرالیا (استاندارد ها) مشخص شده است استرالیا بین المللی ، 2002). برای ورود به استخرها باید تشویق شوند ابتدا از پاهای آب (به عنوان مثال ، "ابتدا از سر خود استفاده می کنید") جلوگیری کنید احتمال آسیب دیدگی در حالی که شناگران ماهر می توانند شیرجه های کم خطر را انجام دهند ، بسیاری از کاربران استخر خانگی مهارت های پایین تری دارند. خطرات آسیب دیدگی هنگام بزرگ شدن افزایش می یابد تعداد موجود است و رفتار بی پروا اتفاق می افتد. در چنین مواقعی ، استخر صاحبان محتاطانه می توانند یک سیاست "غواصی" را اجرا کنند ، به ویژه اگر الکل موجود است این مهم است ، زیرا تجربه نشان می دهد که الکل غالباً در آسیب نخاعی مرتبط با آب نقش دارد ، به ویژه در بزرگسالان و مردان جوان بالغ. 3. نشانه های پایین استخر. علائم موجود در پایین استخر به کاربران استخر کمک می کند تا عمق تخمین هنگامی که هیچ نشانگر روی آب وجود ندارد ، آب می تواند عمیق تر به نظر برسد پایین استخر و انتهای استخر.

4- مشخص کردن آب بین عمق و کم عمق. یک مشخصه مشخص بین آب های عمیق و کم عمق می تواند به کاربران استخر کمک کند تا به سرعت عمق آب را ارزیابی کنند. با داشتن رنگی متفاوت در کف استخر ، آب عمیق نشان داده می شود برای مناطق عمیق و کم عمق ، نشانگرهای فیزیکی مانند یک سری شناور شناور یا یک خط مرزی تاریک در قسمت پایین استخر بین عمق و کم عمق آب.

5- روشنایی. برای اطمینان از حداقل استاندارد روشنایی لازم است نور کافی برای استفاده در شب. باید هر روز را در نظر گرفت سایه هایی از ساختارهای مجاور که می توانند در درک آب تأثیر بگذارد عمق با تعامل جزئی یا کامل سایه / خورشید.

6. وضوح آب. در حالی که استخرها باید شامل فیلترهایی باشند که آب عالی را حفظ می کنند وضوح ، برخی دوره های استفاده متناوب و سنگین دارند. در این شرایط ، سیستم فیلتر باید برای تأمین بار زیاد بدون آن کافی باشد ضرر به وضوح آب ، به عنوان کاهش اثرات وضوح آب بر ظرفیت تعیین عمق.

7. محوطه سازی و حصارکشی. محاصره استخر باید برای حداقل کردن برنامه ریزی شود طول اجرا برای جلوگیری از ورود به شیرجه ها. موقعیت نرده ، محوطه سازی ، مبلمان و سایر سازه ها باید از غواصی جلوگیری کنند. استخر شمشیربازی برای جلوگیری از ورود کودکان نوپا به استخر و غرق شدن بسیار مهم است و همچنین به کاربران تأکید می کند که با یک منطقه تفریحی وارد می شوند افزایش خطرات و مسئولیت ها.

8- مدیریت آسیب نخاعی. دولت های محلی در نیو ساوت ولز (استرالیا) این استخر که استخرهای خانگی حصار کشیده شده و هر استخر خانگی دارای آن است پوستر احیا در حصار استخر. شرایط مشابه برای آسیب نخاعی پوستر مدیریتی قابل اجرا است. یک پوستر ممکن است کاربران استخر را یادآوری کند از عواقب شدید صدمات غواصی و برای کمک های اولیه ارجاع می شود مدیریت در صورت آسیب غواصی. ممکن است صاحبان استخر خانگی مورد نیاز باشد شرکت در کارگاه آموزشی آموزش CPR و مدیریت آسیب های نخاعی.

9. تخته پشتیبانی پشتیبانی آسان. توسعه یک تخته پشتیبانی به راحتی استفاده می شود رسیدگی به بیماران مشکوک به آسیب نخاعی را ساده کرده و پیگیری شود صاحبان تشویق به نگه داشتن چنین کمکی در منطقه استخر شدند. 10. تخته های غواصی و اسلایدهای آب. خطر صدمه بیشتر در هنگام غواصی است یا اسلاید آب وجود دارد و اقدامات احتیاطی اضافی لازم است. برای استخرهای دارای تخته غواصی ، یک نمودار از مشخصات استخر ، از جمله اعماق قابل پیوست است به تخته کاربران تابلو توجه خود را به عمق آب جلب می کنند قبل از غواصی برای افزایش سرعت غواص هنگام استفاده از تخته ، عمق آب باید افزایش یابد و آب عمیق برای فاصله بیشتر حفظ شود. خنده و همکاران. (1992) اهمیت بهار ثابت و وزن هیئت مدیره دستورالعمل ها باید با توجه به این موارد ارائه شود ویژگی های یک هیئت مدیره غواصی در رابطه با عمق و مشخصات استخر.

این توصیه ها ، هنگامی که با جنبه مهارت های حساس ترکیب می شوند ("قفل کردن دست ، قفل کردن سر ، چرخاندن") که در انتشارات قبلی نویسندگان ذکر شده است گامهای مثبتی در جهت پیشگیری از آسیب های غواصی هستند.

نتیجه گیری
شناگران تفریحی با مهارت های غواصی محدود در معرض خطر پایداری هستند آسیب غواصی در استخر خانگی معمولی. از این رو ، در نظر گرفتن آن مفید است فرآیندهای مهندسی و اجرایی ارائه شده در این مقاله ، همراه با استفاده از توصیه های مربوط به آموزش مشارکت کننده (مهارت) قبلی پژوهش. اینها یک رویکرد جامع و چند جانبه برای پیشگیری ارائه می دهند آسیب های غواصی و تقویت استفاده از استخر خانگی بی خطر و لذت بخش.