برس جلبک

 برای پایان های سیمانی ، از جمله مصالح گچ و سنگریزه و کاشی و سرامیک ، برس فولادی ضد زنگ از یک برس جلبک (یا برس)

سر ، برای اتصال به یک قطب تلسکوپی) فراهم کنید اصطکاک کافی برای پاک کردن لکه های سطح لکه دار است ناشی از رشد جلبک ها.

خلا وکیوم

خلاء وکیوم های مخصوص استخرها و اسپا ها به هم وصل می شوند به محل های ورودی یا چرخش در استخر ، کفگیر ، یا یک مولد مستقل برای مکش و گرد و غبار و زباله هایی را که سقوط کرده و مستقر شوند جمع کنید زیر سطح آب سایر مدل ها از آب استفاده می کنند.

شلنگ فشار قوی

شاید به سادگی از شیلنگ باغ ، برای فشار خاک و زباله به سمت اسکیمرها و زهکشی اصلی. خرید یک سر وکیوم وکیوم برای آن مهم است نوع استخر یا آبگرم تمام شده شما است که نمی شود با تمیز کردن سطوح صدمه بزنید. برس و دیوار. یک نایلون پهن ، سفت و سخت.

برس یا برس قلم مو

تمام چیزهایی است که شما برای تمیز کردن یک vinyllined نیاز دارید یا استخر یا آبگرم aClylic با فایبرگلاس؛ آن را نیز ارائه می دهد به طور منظم برای تمیز کردن معمول از laster ، کاشی ، یا پایان های کل. یکی با انتهای گرد به آن برسید مناطق و گوشه های خمیده و / یا با آنها را در خود جای دهید یک اسپویلر برای جلوگیری از ساییده شدن محل قرارگیری موهای زائد یا پاره شدن سطح آستر.

تمیز کردن دستی

برای آبگرم و وان های داغ عالی کار می کند ، در حالی که ترکیبی است قلم مو sgueegee به شما اجازه می دهد تا به آرامی خرد کنید و باقی مانده های اضافی را از روی سطح با دو طرف جدا کنید همان ابزار یا پیوست سر.

کفگیر برگ

این سبد مش نایلونی یا پیوستهای خالص به یک قطب تلسکوپ تا بتوانید به صورت دستی برگها و سایر بقایای سطح را پوست بگیرید و جمع کنید از آب برس کاشی. این ابزار دستی سفت و سخت کمک می کند سپرده های سرسخت ، پوسته پوسته شدن و لکه ها را از بین ببرید کاشی و سرامیک در خط آب.

سطل

یک سطل غیر فلزی ، 3- تا 5 گالنی مفید است برای رقیق کردن مواد شیمیایی خشک در آب ، وثیقه دستی آبگرم و وان های گرم و حاوی مواد ساینده نیست.

مواد پاک کننده

برای تمیز کردن سطح نقطه. یاد آوردن تا بعد از هر بار استفاده از سطل کاملاً آبکشی شود و سطل های مختلف را برای کارهای مختلف در نظر بگیرید. اسفنج یک اسفنج بزرگ و نرم برای غیر ساینده ضروری است تمیز کردن سطح لکه و همچنین به خیساندن کمک می کند آب اضافی هنگام دستی کشیدن آبگرم برای تمیز کردن. یکی را با یک پد شستشوی نایلونی روی آن در نظر بگیرید طرف برای سطوح کاشی و سرامیک.

روان کننده

موجود در خرده فروشان استخر و اسپا ، یک پیوند روان کننده را می توان برای واشرهای داخل فیلتر استفاده کرد و پمپ محفظه ها را نگهدارید تا انعطاف پذیر و مؤثر باشد در برابر نشت هوا و هوا آچار درب پمپ. ویژه طراحی شده به آرامی اما با اطمینان

به طور موثر درب پمپ را برای تمیز کردن جدا کنید و نگهداری ، بر خلاف استفاده از استاندارد آچار یا ابزار دیگری که ممکن است به مسکن آسیب برساند. بطری سرنگ. نصب شده با نازل اسپری قابل تنظیم، از این ابزار برای اعمال دقیق پاک کننده کاشی به طور مستقیم استفاده کنید سطح به پایان رسیده ، یا صابون را در وسط مرکز اسپری کنید سطح آب استخر برای ایجاد یک ماده شیمیایی واکنشی که "سطح" سطحی از مواد ، ضایعات و روغنها را تحت فشار قرار می دهد طرفین ، جایی که راحت تر جمع می شود و پاک شده.

واشرهای جایگزین و حلقه های O

 چند مورد جدید نگه دارید و واشرهای بسته بندی شده روی هر نوع و اندازه شما نیاز دارید (برای پمپ ، فیلتر و سایر اجزای واشر) تا بتوانید به راحتی آنها را در طول زمان جایگزین کنید روال معمول نگهداری. در بین همه این ابزارها ، مسلماً مؤثرترین یکی برای نگهداری آب و زباله ها استخر یا پوشش اسپا است. علاوه بر محافظت از سطح آب از برگها و سایر مواد آلی ، یک پوشش باعث کاهش تبخیر و گرما می شود (اگر به درستی طراحی و رتبه بندی شده باشد) به عنوان یک مهم است اندازه گیری ایمنی در هنگام بسته شدن استخر یا آبگرم بلااستفاده.

 

نکاتی در مورد نظافت و نگهداری

• "کارهای کوچک" را مرتبا و کامل انجام دهید.

• زمان کافی برای انجام درست آن را اختصاص دهید.

• از ساخت و ساز استخر یا آبگرم خود مطلع شوید و سیستم مکانیکی برنامه یا برنامه معمول تهیه کنید.

• از ابزار و تجهیزات مناسب استفاده کنید.

• محصولات یا به روز رسانی هایی را با صرفه جویی در مصرف انرژی در نظر بگیرید.

لینک زیر نیز می تواند جذاب باشد:

http://pool-equipement.blog.ir/post/استخر-تجهیز