تمیز کردن استخر یا آبگرم اگر ضروری است انتظار داشته باشید آب سالم و متعادل حفظ شود کیفیت ، نگه داشتن سیستم ها و تجهیزات هموار ، و از انواع ساختاری جدی جلوگیری کنید و مشکلات بهداشتی در جاده در شرایط استفاده عادی ، تمیز کردن a استخر و یا استخر آبگرم به طور منظم ، گاه روزانه ، روزمره این برنامه ممکن است افزایش یابد برای موارد سنگین ، مانند بعد از استخر مهمانی یا طوفان ، و اغلب در طول زمان سبک می شود کولر خارج از فصل یا زمان استفاده از نور.

صرف نظر از این ، شما باید در مورد برخی اقدامات برنامه ریزی کنید تمیز کردن و نگهداری هر وقت کسی از استخر یا آبگرم استفاده می کند. استخرها و استخرها اساساً به همین نیاز دارند رژیم تمیز کردن و نگهداری ، اما با برخی از تفاوت های مهم ، به طور خاص چگونه اغلب آنها برای تمیز کردن و جزئی تخلیه می شوند تغییرات ابزارها و تجهیزات مورد نیاز با توجه به تفاوت آنها در اندازه و سطوح.

تمیز کردن ترکیب استخر آبگرم ساخته شده و به پایان رسید با همان مواد تقریبا همسان؛ سرویس وینیل با روکش بالا استخر و آبگرم قابل حمل مجاور مجزا تر است چشم انداز. تمیز کردن استخر یا آبگرم می تواند کاملاً انجام شود با دست ، یا مکمل های مختلف اتوماتیک یا سیستم های تغذیه شده حتی وقتی کار می کنید پاک کننده های اتوماتیک ، همیشه تعدادی وجود دارد کارهایی که باید بصورت دستی انجام شود ، مانند لکه های جلبک را از گوشه و کنار گوش پاک می کنند مرحله یا تمیز کردن فیلتر کفگیر سبد.

نکات مفیدی برای تمیز کردن استخر با دست با استفاده از انواع ابزار و تجهیزات پوشیده شده است در برنامه تعمیر و نگهداری مشخص شده است بعداً در این فصل اما قبل از فرو رفتن در آن روال پیشنهادی ، مزایا را در نظر بگیرید و شرایطی که ممکن است شما را به سرمایه گذاری القا کند در سیستم های تمیز کردن اتوماتیک ، و چگونه آنها چرخش طبیعی استخر یا استخر شما را افزایش می دهد و برنامه فیلتر. پاک کننده های اتوماتیک. چندین اتوماتیک وجود دارد یا ابزار و سیستم تمیز کردن استخر که مکمل های موثر برای دستی هستند کارهای نظافت و نگهداری.

در حالی که مطمئنا به پیشرفت کار کمک می کنند سریعتر - و اغلب نتایج برتر را ارائه می دهد رویکرد خودکار تمیز کردن استخر و آبگرم بیشتر از کنترل اتومبیل شبیه به کنترل اتومبیل های مسافرتی است ، نیاز به یک چشم مراقب و یک چیز خوب دارد اندازه گیری کار دستی برای حفظ استخر یا آبگرم واقعاً سالم ، ایمن و کارآمد.

و این سیستم ها را به عنوان محصولات مکانیکی فراموش نکنید lso نیاز به تنظیمات و مراقبتهای دوره ای خاص خود و نگهداری. پاک کننده های استخر اتوماتیک به طور کلی یکی از آنها را کار می کنند دو راه ، یا مکش خاک و بقایای آن سطح آب و پایین باشد (مانند خلاء) ، یا با استفاده از هوا یا آب تحت فشار برای تحریک مواد آلی و اسکیمر استخر آن را به سمت استخر یا آبگیرهای اصلی اسپا فشار دهید سیستم ، یا مکانیسم دیگر چرخش و فیلتر.

بعضی از پاک کننده ها هر دوی آنها را کمی انجام می دهند. استخرها و استخرهای مجهز به پاک کننده های اتوماتیک نیاز به یک پمپ تقویت کننده در مجموعه تجهیزات ، الف مؤلفه جداگانه از پمپ استاندارد که سیستم چرخش و گرمایش را اجرا می کند. تقویت کننده پمپ به محض برگشت آب فیلتر شده متصل می شود به استخر یا آبگرم ، با فشار دادن آن از طریق اجاق گاز شیلنگ های متصل به پریزهای استخر. تقویت کننده فقط در طول چرخه تمیز کردن و یا در چه زمانی عمل می کند سیستم گردش خون recirc ، معمولا در a کار می کند چرخه به پایان رسیده، آن را خاموش، اجازه می دهد آب بازیافتی برای ورود به استخر یا آبگرم معمولی. شیلنگ هایی که به پریزها وصل می شوند در مواقع نرمال یا سنگین، می توان از آن استفاده کرد یا سر خلا یا سر جارو.

خلاء ضمیمه دارای یک دم شیلنگ مانند است که نه تنها حرکت می کند واحد بلکه زیر قدرت را می پیچد آب تحت فشار پمپ تقویت کننده برای هم بزنید خاک و مواد زائد از دیوارها و آئور، که سر خلاء در یک کیسه گرفتن جمع می شود. هرچه اشتباهات خلاء به چرخش استخر و سیستم فیلتر. در عین حال ، دلبستگی به سر و صدا دارد سطح با چند شیلنگ کوچکتر در حال چرخش است زیر آب که زیر آب تحت فشار هم قرار دارد از پمپ تقویت کننده ، آوار بر روی استخر هم بزنید سطوح زیر آب را می توان به داخل اسکیمر و زهکشی اصلی برداشت.

آب تحت فشار نیز واحد سطح اطراف استخر یا آبگرم را به سمت جلو سوق می دهد اطمینان حاصل کنید که کل کشتی پوشانده شده و تمیز شده است. سوم، سیستم پیشرفته تر یک کفپوش است پاک کننده اتوماتیک. طراحی و ساخت بتن استخرها ، سیستم از چندین سر استفاده می کند که ظاهر می شوند در طول فرآیند چرخش به موقع استخر ، آب پاشیده شده را تحت فشار و پاشش در کف و بالا wal ls برای پاکسازی پمپ استخر و شل کردن زباله ها و گرد و غبار و رانندگی آن است به سمت تخلیه اصلی.

http://pool-equipement.blog.ir/post/مقررات-نظافت-استخر

http://pool-equipement.blog.ir/post/استخر-تجهیز