یکی از محبوب ترین، طراحی نسبتا جدید استخر تکنیک های لبه بی نهایت است. همیشه دراماتیک ، و اغلب در برابر یک منظره دیدنی ، لبه بی نهایت تنظیم می شود نیاز به کمی فکر و برنامه ریزی برای ترکیب دارد برای طراحی و بهره برداری استخر. اما "وای" عامل یک استخر لبه ناپدید شده قابل درک نیست.

در اصل ، بی نهایت یا ناپدید شدن استخرهای لبه و چشمه های آبگرم دارای حوضچه ای است که در پشت آن مخفی شده است لبه غیرقابل کنترل؛ استخر یا آبگرم "آب گرفتگی" شده است با ریزش آب در حوضه ، لبه را بشکنید و به سیستم چرخش منتقل می شود. از عرشه استخر ، با این حال ، لبه آب کنجکاوی به نظر می رسد به افق ناپدید می شوند.

اولین بار در اروپا طراحی و کامل شد ، بی نهایت استخرها و استخرها هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند ایالات متحده ، به عنوان طراحان و سازندگان به طور مداوم نیشگون می گیرند زیبایی شناسی و آب پیچیده تر سیستم های گردش خون مورد نیاز مصرف کننده تقاضا و عملکرد قابل اعتماد را تحویل دهید.

توسط یکی تخمین بزنید ، فقط حدود یک درصد از کل استخرهای جدید یا قسمتهای آبگرم طراحی قسمت لبه ناپدید شده ، در قسمت a عملکرد حق بیمه خود و همچنین نسبتاً طراحی و نصب موانع مشکل. مسئله اصلی در مورد استخرها و اسپا های لبه بی نهایت به درستی میزان آب مورد نیاز را محاسبه می کند بدون بار اضافی در چرخش ، لبه را سیل کنید سیستم. در ضمن ، پمپ استخر نیز باید باشد اندازه برای نگه داشتن لبه در زیر آب (یا توهم از وجود ندارد) علاوه بر این ، لبه سرریز (یا خط وایر) باید کاملاً سطح باشد به طوری که ردیف آب به طور مساوی بر روی آن برای اثر در نظر گرفته شده. علاوه بر این ، حجم آب از آبگرم انتگرال است و / یا آبزیان (مانند آبشار) باید محاسبه شود در طراحی حوضه گرفتن و اندازه پمپ ، اجازه می دهد آن ویژگی ها برای نگهداری تخلیه شوند بدون نیاز به تخلیه کل استخر.

اگرچه بیشتر به صورت بتونی طراحی شده است استخرها و اسپا ها ، لبه های بی نهایت در آن به نمایش در آمده است کشتی های وینیل روکش شده و فایبرگلاس و بسیاری از آنها پیشرو تامین کنندگان استخر بسته بندی شده در حال حاضر آن را ارائه می دهند. آنها همچنین می تواند بخشی از پروژه بازسازی استخر یا آبگرم باشد اگرچه گسترده و گران است.

بیشتر صاحبان خانه خواستار نگاه چشمگیر ناپدید شدن هستند لبه، انتظار تکنولوژی و آموزش را دارید استفاده از آن را دنبال کنید استخرهای داخلی و اسپا گرچه بسیار کمتر از استخرها و استخرهای واقع در آن رایج است و در فضای باز ساخته شده است ، اما امکانات داخلی به افراد این امکان را می دهد مناطق با آب و هوای شدید برای لذت بردن از همان امکانات.

طراحی ، ساخت و اتمام آن استخر سرپوشیده یا آبگرم خود هیچ تفاوتی با آن ندارد واقع در فضای باز؛ به سادگی ، آنها به طور موقت محصور شده اند هوا را نگه دارید و در تمام طول سال اجازه دهید لذت بردن آنچه متفاوت است ، البته ، طراحی و عملکرد محوطه.

در اصل ، باید باشد طراحی و ساخته شده برای رطوبت و فضای داخلی تراکم بالقوه تولید شده توسط آب و محیط داخلی برای حفظ هوای سالم مدیریت رطوبت (میزان رطوبت) در هوا) همچنین به تأثیر رطوبت مربوط می شود ساختار و اجزای محوطه؛ اگر به اندازه کافی کنترل نشده، رطوبت بالا می تواند منجر شود تراکم (که هنگام خنک شدن هوا رخ می دهد تا جایی که نمی تواند رطوبت داشته باشد) که در آن رخ می دهد به نوبه خود می تواند باعث پیچ خوردگی، پوسیدگی، قالب، زنگ زدگی، سایر نهفتگی ها شود نقص در اجزای سازه و به پایان رسید اتاق، به سلامت و نگهداری بی نظیر منجر می شود چالش ها و مسائل.

در گذشته، عقل متعارف برای کنترل رطوبت داخل محفظه استخر به راحتی تخلیه می شد هوای گرم و مرطوب خارج از ساختار، اغلب از آن استفاده می کند پنکه های اگزوز را خاموش کنید و آن را به صورت منفعل و تازه و خشک جایگزین کنید هوا از فضای بیرون در مناطق با آب و هوای سرد، اولی معمولا کار می کند زیرا هوا در فضای باز به طور معمول است خشک و خنک تر از هوای مرطوب جایگزین می شود. بنابراین کنترل رطوبت.

با این وجود ، یک سیستم نسبتاً کنترل نشده یا غیرفعال حفظ سطح رطوبت سالم ذاتاً است غیر قابل اعتماد. و در گرمتر، آب و هوای مرطوب تری قرار دارد که ممکن است صاحبان یک محوطه استخر بخواهند برای جلوگیری از آفات یا ایجاد یک محیط ملایم تر برای شنا یا خیساندن در هنگام گرمای شدید ، در فضای باز هوا ممکن است مرطوب تر از هوا در استخر باشد اتاق ، بنابراین می توانید مشکل را اضافه کنید.

اخیرا مهندسین مکانیک و استخر سازندگان درگیر پروژه های استخر سرپوشیده یا آبگرم به سیستمهایی تغییر داده اند که سطح بالاتری را ارائه می دهند رطوبت و کنترل کلی محیط زیست. به جای تهویه و تعویض هوای داخلی ، الف رطوبت ساز مکانیکی وظیفه حذف را بر عهده دارد رطوبت ناشی از هوای داخلی قبل از شروع مجدد آن را به داخل اتاق ، شبیه به آب استخر یا آبگرم سیستم چرخشی و تصفیه.

چنین سیستم هایی نه تنها سطح مناسب را حفظ می کنند رطوبت نسبی (RH ، که به بهترین وجه در 50 تا 60 نگهداری می شود) درصد) ، بلکه انرژی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد مورد نیاز برای دستیابی به تعادل هوا و رطوبت تا حدودی به دلیل جریان هوای تازه باقی نمی ماند به شانس ، بلکه به دلیل عملکرد سیستم می توان برای تأمین سیستم گرمایش اتاق ، گرمایش آب ، و تهویه هوا برای محوطه استخر.

این بسیار مهم است ، به خصوص با جامع سیستم مکانیکی برای طراحی ، ساخت و بهره برداری محوطه استخر یا اتاق به عنوان یک ساختار جداگانه و محیط از نظر دما ، رطوبت، تهویه، و شرایط دیگر، و همچنین با ساختمان مواد و اتمام هایی که رطوبت عالی را ارائه می دهند مقاومت. به سادگی، اتاق باید به محصولات متکی باشد و سیستم هایی که به جای استفاده از آن اختصاص داده شده اند به اشتراک گذاری نصب شده برای بقیه خانه.

علاوه بر این ، حتی اگر یک استخر سرپوشیده باشد از عناصر در فضای باز ، یک استخر یا پوشش اسپا هنوز یک سرمایه گذاری هوشمند است پس از هر بار استفاده از استخر یا آبگرم، یک پوشش باعث کاهش تبخیر و گرما می شود از دست دادن، که به نوبه خود بار کمبود رطوبت را کاهش می دهد / سیستم تهویه مطبوع و پایین می آورد هزینه آن را عملیاتی کنید یک پوشش امنیتی دارای امنیت است استخر یا آبگرم هنگام استفاده یا بسته شدن در آن بی خطر است شب.

همچنین می توان به مطلب پمپ تصفیه استخر مراجعه کرد.

برای دانستن استخر تجهیز نیز به کلیک کنید.