با حذف پنل دسترسی، از آن جدا شوید پمپ در جعبه کنترل آبگرم. قبل از ادامه کار علاوه بر این ، به دنبال دریچه های خاموش در خط خروجی باشید مستقیماً بعد از پمپ و بین پمپ و بخاری همه اسپا ها این پمپ ها را ندارند
خاموش کردن اگر مال شماست ، دریچه ها را ببندید. اگر نه ، قبل از این باید آبگرم را به طور کامل تخلیه کنید شما ادامه دهید خطوط آب منتهی به داخل و خارج از پمپ را جدا کنید. شما ممکن است بخواهید یک حوله قدیمی را دور پایه پمپ بپیچید ، مانند احتمالا مقداری آب باقیمانده در خطوط و پمپ وجود دارد. خطوط را تا زمانی که دسترسی روشن به پمپ ندارید ، بردارید. سیم پیوند مس را جدا کنید در بالای پمپ (سیم اتصال) یک سیم زمین برای محافظت در برابر است گسل های زمینی). مهره ها را باز کنید.


اتصال پمپ پایه نصب شده است پیچ و مهره در کف بسته اسپا پیچ فاصله از استاندارد است پمپ به پمپ ، بنابراین شما باید قادر به استفاده مجدد باشد پیچ های نصب شده برای پمپ جدید بدون هرگونه تنظیم پمپ جدید را در قسمت تنظیم کنید پمپ منطقه ، تراز کردن شکافها در پایه پمپ نصب شده پیچ و مهره اطمینان حاصل کنید که پمپ جدید استدر جهت همان جهت قرار دارد.


قدیمی ، با پایان مرطوب اتصال به همان خط اتصالات. پایه پمپ را در قسمت پایه ایمن کنید پیچ و مهره های نصب شده با قفل. اتصالات لوله را به پمپ بچسبانید ، سیم باند را درون ترمینال اتصال بچسبانید و پیچ تنظیم را محکم کنید. پر کنید وان با آب تا حد توصیه شده برای اطمینان از اینکه آب به انتهای مرطوب پمپ رسیده است (از آنجا که هستید با تکیه بر وزن فقط برای پر کردن خطوط) ، یک اتصال بین پمپ و بخاری را یک چهارم بچرخانید. گوش کنید به گرفتار فرار هوا هنگامی که آب از اتحادیه دریبل شد ، آن را کاملا سفت کنید (فقط سفت شدن دست). در حال حاضر ممکن است پمپ به جعبه کنترل اسپا وصل شود و با خیال راحت روشن شود.