علاقه وافر بنده به تجهیزات استخر و تصفیه خانه و موتورخانه استخر باعث شد تا وبلاگ استخر تجهیز یا همان مرجع تجهیزات استخر با تاسیس کنم. من دید ویژه ای به استخر دارم زیرا تجهیزات تصفیه خانه استخر و تامین آن باعث می شود تا زلالی ای که نصیب  آب می شود درخشندگی بی نظیری به اوقاع فراغت من نیز ببخشد.

من سال ها تجربه طراحی استخر های مختلف در ایران را دارم و دانش ویژه خود در باره استخر را از اسپانیا فرا گرفتم. اما مدتی است که دست از طراحی استخر کشیده و به صورت تخصصی بر روی تجهیزات موتورخانه استخر و تصفیه خانه آن کار می کنم. تصفیه خانه استخر دارای تجهیزات زیادی است که بسته به نوع کاربری استخر می تواند بسیار گسترده باشد.

از جمله این تجهیزات می توان به اصلی ترین بخش یعنی پمپ استخر، که در واقع قلب تصفیه خانه استخر است اشاره کرد. بعد از آن می توان از فیلتر استخر و دستگاه های گندزدایی استخر از جمله دستگاه یو وی، کلر زن نمکی، کلر زن خطی نام برد.

فیلتر استخر هم دارای انواع مختلفی است اما از آنجا که امروزه برای این کار عموما از فیلتر های شنی برای تصفیه استخر استفاده می کنند دیگر هر گاه اسمی از فیلتر استخر به وسط می آید منظور فیلتر شنی است. این دستگاه به صورت گسترده در تصفیه خانه های استخرهای سراسر دنیا استفاده می شود و می توان گفت پر استفاده ترین نوع فیلتر استخری است.

تمام تمرکز ما در زمینه تامین تجهیزات استخر و موتورخانه استخر است و در این زمینه به لطف خدا و تلاش شبانه روزی می توانیم مشاوره های تخصصی در زمینه محاسبه و انتخاب تجهیزات مناسب برای انواع استخر های مختلف را ارایه دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال تخصصی در زمینه انتخاب این تجهیزات با تماس گرفته تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن دانش خود را در اختیار شما قرار دهیم.

برای دیدن تجهیزات استخری از جمله پمپ استخر و فیلتر شنی می توانید به فروشگاه Tasisat.ir مراجعه کرده و از قیمت ها و مدل های مختلف مطلع شوید.