ویژگی های آب به سرعت محبوب می شوند ارتقاء در طراحی استخر و آبگرم. در حال اجرا gamut است از آبشارهای رسمی و غیررسمی و چشمه ها ، پاشش و ماسه ، ریزگردها و نهرها و موارد دیگر ویژگی های آب "uascapes" ، امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد استخرها و اسپا های واقعاً منحصر به فرد و شخصی ایجاد کنید.

 نکته اصلی این ویژگی ها برنامه ریزی برای آنها در مرحله طراحی استخر یا آبگرم شما. آنها همچنین می توانند باشند در یک پروژه مرمت ، هرچند در هزینه بسیار بیشتر در مورد جدید داخلی استخر یا آبگرم ، لوله ها ، سیم ها و سایر اجزای سازنده برای عملکرد و کنترل ویژگی آب وجود دارد "در هنگام ساخت و ساز" سفت و سخت شده و سپس به پمپ ، فیلتر و سایر تجهیزات متصل شده و وصل شده است با نزدیک شدن به پروژه اضافه کردن اینها ویژگی های موجود در استخر یا آبگرم موجود ، به ویژه اگر هدف این است که تجهیزات مجموعه را به اشتراک بگذارید ، ممکن است دوباره مورد نیاز باشد و مقاوم سازی قابل توجهی از استخر یا پوسته اسپا و / یا بوش ، عرشه استخر ، مقابله ، و / یا موارد دیگر اجزای سازنده ، لازم به ذکر نیست که یک به روزرسانی لازم به تجهیزات.

به گفته این ، هزینه یک بازسازی می تواند کاهش یابد هنگامی که لوله ها و چرخش آب و تصفیه آب سیستم های ارائه دهنده آبزیان جدا از هم نگهداری می شوند استخر حتی برای یک استخر یا پروژه آبگرم جدید ، این ترتیب ممکن است گزینه ترجیحی باشد ، شبیه به همانطور که گفته شد. مزایای استفاده از یک سرویس آبگرم اختصاصی در اوایل این فصل در مورد بازیافت و تصفیه مشترک سیستم ، محاسبه دقیق آب مهم است حجم و عملکرد مورد نظر از ویژگی های آب (مانند میزان سرعتی که آب در آن جریان می یابد a rockcape به استخر) و آن را به حجم و اضافه کنید نیازهای چرخشی استخر یا آبگرم اصلی برای تعیین اندازه مناسب تجهیزات مشترک همان محاسبات، منهای استخر یا نیازهای اسپا ، اندازه سیستم را تعیین می کند تجهیزات مستقل یا مستقل عمل می کند ویژگی آب.

تمیز کردن و نگهداری آب استخر دارای چه اصولی است؟

تمیز کردن و نگهداری استخر یا آبگرم می تواند بسیار باشد کار می کند ، اما لازم نیست ممکن است هزینه کنید ساعت یا بیشتر از روز در ارتفاع شنا یا فصل خیس شدن و اطمینان از سیستم آب و تصفیه آب عاری از زباله و کار هستند ، یا ممکن است فقط یک ساعت طول بکشد دو هفته در هفته این حتی بعد از یک مهمانی استخر از اهمیت بیشتری برخوردار است یا طوفان ، و مطمئناً اگر شما هم استخر و آبگرم داشته باشید.

اگر تصمیم دارید مقابله با نظافت و نگهداری منظم را انجام دهید از استخر یا آبگرم خود بی شک قدردانی خواهید کرد تلاشی که انجام می شود ، و همچنین بینش ارزشمندی را به دست می آورد عملکرد داخلی سرمایه گذاری های شما مانند هر کار به طور منظم انجام می شود ، شما به زودی مهارت و مهارت خود را توسعه می دهید روال شخصی برای تمیز کردن و نگهداری استخر یا آبگرم کمک می کند تا کار سریعتر و بهتر شود ، در حالی که تبدیل شدن به یک متخصص در همه چیز از پاک کننده های سر به سبد های کفگیر و حلقه های O.

شما یک کار به دست آورد دانش و احترام به استخرها و استخرها ، شما را قادر می سازد هوشمندانه با یک خرده فروش ، تکنسین یا پیمانکار صحبت کنید "صحبت کنید" هنگام جستجوی مشاوره ، خدمات یا محصولات به گفته این ، هیچ شرمندگی در استخدام کار به یک حرفه ای وجود ندارد سرویس تمیز کردن استخر یا آبگرم.

زمان ارزشمند است ، و شک کمی وجود دارد که زندگی مدرن به طور فزاینده ای طغیان کند این یکی از دلایلی است که مردم استخرها و اسپا می سازند و خریداری می کنند: به از شلوغی زندگی آنها استراحت کنید و در یک راحتی راحت باشید و محیط بی دقتی قرارداد برای تمیز کردن و نگهداری منظم انجام می شود شما را از مسئولیت تحصیل کردن خلاص نکنید استخر یا صاحب آبگرم؛ بازی نادان یک بازی خطرناک است اغلب منجر به سوءاستفاده و اشتباهات گران قیمت و repmrs در این فصل نقشه راه برای تمیز کردن و نگهداری منظم استخر یا آبگرم بنابراین حداقل می توانید باشید در این کارها ، اگر شخصاً با تجربه نباشید ، آگاه باشید.

یک دوره خرابی در مورد ابزارها و تجهیزات مختلف دریافت خواهید کرد- دستی و اتوماتیک برای نگه داشتن استخر یا استفاده می شود تمیز کردن آبگرم و همچنین دلیل ، زمان و نحوه استفاده از آنها. این فصل شامل برنامه های دقیق برای روزانه ، هفتگی ، کارهای ماهانه و سالانه نظافت و نگهداری ، از پوسته پوسته شدن برگها و بقایای آن تا بررسی فشار در پمپ فیلتر ، جاروبرقی و تکان دهنده خود به علاوه چند اسرار تجاری این و سایر مشاغل را آسانتر می کند به یاد داشته باشید و مدیریت کنید برای دارندگان استخر و اسپا که نسبت به آن حساس هستند در حال افزایش هزینه های انرژی (چه کسی نیست؟) ، شما نیز پیدا خواهید کرد نکات مفیدی برای کاهش مصرف برق و آب شما استفاده؛ به نوبه خود ، نگه داشتن یک استخر کارآمد با انرژی یا اسپا حجم و هزینه مواد شیمیایی را به میزان کمتری کاهش می دهد آب را تمیز و متعادل نگه دارید - که همینطور باعث صرفه جویی در زمان لازم برای انجام آن کارها می شود.

قرارداد مالکین با خدمات حرفه ای منعقد می شود ارائه دهندگان برای تمیز کردن و نگهداری استخر یا آبگرم خود ، درست همانطور که یک تعداد عادلانه ترجیح می دهند خود آن کارها را انجام دهند. هر مسیری را که طی می کنید ، تحصیل کرده شوید صاحب تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه بگیرید و مسئولیت نهایی را در قبال محافظت و حفظ ارزش عقب نشینی حیاط خلوت شما. مانند هر کار ، تمیز کردن و نگهداری استخر یا آبگرم به ابزار ویژه ای نیاز دارد. جمع کردن مناسب تجهیزات و استفاده مناسب از هر مؤلفه شما را قادر می سازد که از تمیز کردن بزرگتر جلوتر باشید کار ، محدود کردن صدمات غیر عمدی به سطوح ، و تجهیزات استخر یا آبگرم خود را در حد مرتفع نگه دارید سطح همه اینها باعث کاهش کارآیی در کیفیت آب و موجب صرفه جویی در انرژی و آب می شود.

همچنین می توانید مقاله پمپ استخر را بخوانید.

ایضا مقاله استخر تجهیز کجاست.

ساخت استخر یا آبگرم شما تا حدودی انواع ابزارها و تجهیزات مناسب ترین را دیکته می کند برای مراقبت از آن یک برس سفت و سخت برای بتن تمام شده گچ به عنوان مثال ، استخر ممکن است خیلی ساینده باشد رگ وینیل روکش شده یا فایبرگلاس فایبرگلاس یک قطب بلند جارو یا سیستم خلاء ممکن است برای الزامی نباشد آبگرم کوچک گفته می شود ، برخی از ابزارها و تجهیزات اساسی وجود دارد که تقریباً هر مالک باید تمیز کند و استخر یا آبگرم را حفظ کنید، از جمله: قطب تلسکوپی.

اگر صاحب استخر یا آبگرم عمیق هستید، آن طول قابل تنظیم ، 16 تا 20 فوت. قطب آلومینیومی با یک سر که به انواع مختلفی از پیوست اجازه می دهد یک ضروری است برای انواع کار تمیز کردن قابل تنظیم طول و سر جهانی شما را قادر می سازد تا به آن برسید طول پیاده روها و در امتداد کف آن استخر یا آبگرم ، و همچنین برای راحتی و اثربخشی و انجام کارهای بی شمار ، از جمله اتصال ایمنی قلاب چوپان در هنگام ایمنی افراد در استخر هستند (اشاره: شما همچنین می توانید از همین موارد استفاده کنید قطب برای کارهای نظافت خانگی، مانند اتصال یک سر متراکم برای پاک کردن cobwebs در امتداد سقف بلند).