داشتن استخر یا آبگرم بخشی است که در وجود همه کس وجود دارد. رویای مالکیت خانه. چه کسی تصور نکرده است در حال استراحت در کنار استخر ، آب گرم روی آب گرم است روز تابستان، یا یک آرامش آرام را در فضای حباب خیس خیس کنید وان؟ هنگامی که ما به هدف مالکیت خانه خودمان ، رسیدیم تفکر منطقی بعدی بهبود آن است.

استخرها و استخرها اغلب در صدر قرار دارند لیست آرزوها اگر هم اکنون شما دارای استخر یا آبگرم هستید یا امیدوار هستید یا قصد دارید یکی (یا هر دو) را در مکانی در حیاط خود اضافه کنید ، این کتاب برای شماست. در حالی که در این شهر چشمگیر است لذت های خالص تخم مرغ و استفاده از استخر یا آبگرم ، مزایای آنها است گسترش و دستیابی به ویژگی های بهتر و افزایش املاک از جمله ، ارزش به نوبه خود ، درک کارکردهای درونی منطقی است از استخر و آبگرم و نحوه نگهداری از آنها برای حفظ خود مزایای بی شمار این که آیا شما قصد دارید به مقابله با بخش عمده ای از کارهای تعمیر و نگهداری یا استخدام یک تکنیک انتخاب برای مراقبت برخی از آنها یا همه آنها ، استخر تحصیل کرده یا صاحب آبگرم هستند سنگی برای لذت بردن طولانی مدت.

این کتاب شامل همه استخرها یا دارندگان آبگرم است باید در آن دانش به دست آورید و آن را در مورد خاص خود به کار گیرید شرایط ، سطح اسکی و منطقه راحتی. علاوه بر یک بررسی اجمالی انواع و اقسام اجاره های مختلف این کتاب استخرها ، استخرها و لوازم جانبی موجود امروز را در اختیار شما قرار می دهد اطلاعات دقیق در مورد تمیز کردن مناسب ، روتین و تعمیر و نگهداری فصلی ، افزایش کیفیت آب سالم ، و اطمینان از استخر شنا شما در مورد مجموعه کامل یاد می گیرید تجهیزات استخر و آبگرم ، از بخاری و فیلترها تا پمپ ها و کفگیرها و شاید مهمترین مشکل عیب یابی نکاتی برای نگهداری و تعمیر آنها.

این مقدمه نمای کلی از آنچه انتظار می رود فراهم می کند از این کتاب همچنین برخی از عمق های مختلف را اضافه می کند (و مزایای داشتن استخر و یا آبگرم ، دلایل حفظ صحیح آن ویژگی ها و نکاتی برای پایین آمدن هزینه های عملیاتی جاری و مصرف انرژی. همچنین یک اصطلاح اولیه استخر و اسپا برای شما وجود دارد با خواندن هر چاپخانه روبرو شوید. انواع استخرها و اسپا ها فراتر از مبانی تعیین تفاوت ها بین یک استخر درون زمین و یک استخر بالاتر از زمین ، به عنوان و همچنین آبگرم و وان گرم ، این فصل نشان می دهد و مواد و روشهای مختلفی را که قبلاً استفاده می شود توضیح می دهد استخرها و اسپا ها را بسازید و به پایان برسانید. شما همچنین به دست آورید بینش در استخرهای بی نهایت به طور فزاینده ای محبوب، استخرها و استخرهای مجتمع و امکانات داخلی.

کیفیت آب مانند تمیز کردن مرتباً برنامه ریزی شده ، ضروری است بهره برداری و بهره مندی از استخر یا آبگرم برای نگهداری آب تمیز و از نظر شیمیایی متعادل است. این فصل شیمی آب را به صورت عملی ترجمه می کند و کارهای مربوط به مواد شیمیایی و درمانهای ارگانیک به سیستم های مختلف تحویل ، تا بتوانید به آن برسید سلامت و امنیت آب سالم. نظافت و نگهداری این چیزهایی است که بیشتر صاحبان استخر و اسپا با آن سروکار دارند به تنهایی: روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالانه کارهای روزمره مرتبط با نگهداری صحیح استخر یا آبگرم تمیز از زباله ها و سایر خطرات آن می تواند مانع عملکرد بهینه و لذت بردن شما شود.

این فصل مجموعه اصلی ابزارها را به شما نشان می دهد و حمل و نقل مورد نیاز برای انجام کار و ارائه می دهد تقویم مفید برای نظافت و سایر موارد اساسی نگهداری. سیستم ها و تعمیرات این فصل قلب این کتاب است ، ارائه هم متن و هم عکس - کارهای داخلی استخرها و آبگرم به پنج زیر فصل تقسیم شده است ، جامع و جامع است درمانی که نه تنها مجموعه حمل و نقل را پوشش می دهد هر استخر و آبگرم به عملکرد خود متکی است ، بلکه همچنین اجزای مختلف و مواد هر قطعه در مجموعه ، از جمله اطلاعات اولیه در مورد چگونگی برای حفظ و ترمیم آنها در این بخش گنجانده شده است چندین نمونه کاملاً عکاسی از عادلانه پروژه های پیشرفته ، مانند جایگزینی عنصر a بخاری اسپا یا جایگزین جت اسپا نشتی. حتی اگر شما هرگز برنامه ریزی نکنید که این کار را روی مجموعه وسایل حمل و نقل انجام دهید این فصل به شما پایه محکم دانش می دهد تا کار کنید کارآمد با استخر یا آبگرم حرفه ای.

 

واژه نامه استخر و جکوزی

درون استخر یا استخر داخل آبادی به عنوان یک ثابت یا ویژگی ثابت بالای زمین-استخر آزاد و یا آبگرم ساخته شده در سطح ملک ، اغلب (اما نه همیشه) به گونه ای که می تواند باشد در صورت لزوم برداشته یا در جای دیگر قرار داده شود. Hot tUb-A مستقل ، بدون جت ، زیر زمین وان آب گرم ، در درجه اول برای آرامش آبگرم-درون زمین یا آزاد / زیر زمین وان جت شده آب گرم ، طراحی شده برای هیدروتراپی ، آرامش یا هر دو. مدرن ترین واحدهای آزادراه / فوق زمینی مجموعه ای از تجهیزات خود ساخته شده برای آن است تحرک و سهولت خدمات یا نگهداری. مجموعه تجهیزات-کارهای اساسی الف استخر یا آبگرم از جمله بخاری ، پمپ و موتورها ، شیرها و فیلترها از جمله دیگر اجزاء.

Skid pack-تجهیزات تنظیم شده برای کار آزاد آبگرم ، موجود در واحد. عرشه استخر - منطقه اطراف استخر یا آبگرم ، ساخته شده از مواد مختلف از جمله بتن ، کاشی ، سنگ فرش یا چوب از جمله دیگران.

سیستم های گرمایش و نور خورشیدی که از آن استفاده می کنند یا به خورشید برای عملکرد خود تکیه کنید قدرت. زمستانی سازی (یا بسته شدن) -فرایند تهیه و محافظت از استخر شنا به طور معمول در طول مدت طولانی عدم استفاده در طول سرما شدید یا فصل زمستان دیگر شرایط حرفه ای خدمات (یا تکنسین) -A دارای مجوز ، مجوز ، و / یا حرفه ای متخصص آموزش دیده در نگهداری مناسب و تعمیر استخرها و / یا استخرها. همچنین یک سرویس نامیده می شود ارائه دهنده یا پیمانکار Infinity-edge-روش طراحی که باعث می شود لبه بیرونی یک استخر یا آبگرم به نظر می رسد درمان متوقف یا مقابله ای قابل تشخیص ندارد برای نگه داشتن آب.

استخرهای مجتمع و استخرهای استخر که از این ویژگی برخوردار هستند آبگرم به عنوان بخشی از طراحی آنها ، به طور موثر  ایجاد می کند دو منطقه دما (درجه حرارت بالاتر) در آبگرم) در همان پا.

جایگاه پمپ استخر در میان تصفیه خانه یک استخر خوب

اگر بخواهیم کل مجموعه استخر را یک موجود زنده تصور کنیم می توان در این صورت گفت که پمپ استخر قلب این موجمود زنده است. این نظر را از این لحاظ می توان گفت که پمپ استخر اولین جزو از تصفیه خانه استخر است که به استخر متصل شده و آب را به درون خود می کشاند و بعد از تصفیه ابتدایی به فیلتر شنی یا همان فیلتر تصفیه استخر تحویل می دهد. از نکات مهم در مورد پمپ استخر می توان به مواردی اشاره کرد از جمله اینکه برای یک استخر باید حتما از یک پمپ اسخری سبد موگیر دار استفاده کرد نه یک پمپ صرفا آبرسانی. به سبد مو گیر این پمپ ها سبد استرینر می گویند. برای همین این موضوع  می توان به Tasisat.ir مراجعه کرد. این کار را می توان از طریق خواندن مشخصات کامل پمپ استخر انجام داد.

استخر بی انتها چیست؟

برای این منظور توجه شما را به تعریف ویکی پدیا از استخر بی انتها جلب می کنم:

یک استخر بی‌انتها یا استخر لبه منفی، لبه صفر، استخر بی‌نهایت، استخر لبه ناپیدا، یا استخر ناپدید شونده استخر منعکس‌کننده یا استخر شناست که در آب از یک لبه یا بیشتر جریان می‌یابد، و یک اثر بصری زیبا را از آب خلق می‌کند. چنین استخرهایی اغلب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به نظر می‌رسد لبه با قسمت بزرگتری از آب مانند اقیانوس، یا با آسمان ادغام شده‌است. آن‌ها اغلب در استراحتگاه‌های پر زرق و برق و و املاک منحصر به فرد، در تبلیغات، و سایر اماکن لوکس دیده می‌شوند.

منبع: https://fa.wikipedia.org/wiki/استخر_بی%E2%80%8Cانتها